Khamis, 20 Ogos 2009

school holiday 4 a week....


cuti...cuti...cuti....


and selamat berpuasa kepada semua umat islam di dunia ini...

4 ulasan:

  1. Salam..semoga Da terus tabah mengharungi hari2 mendatang. Saya sungguh menyesal kerana masih ramai manusia alim bertopengkan syaitan. Tak disangka2 dan orang itu masih tidak menunjukkan penyesalannya. Berserah saja kepadaNya. Insya Allah yang benar akan terbela dan yang bersalah akan terbelenggu sepanjang hayatnya. Sy tetap menyokong anda!

    BalasPadam
  2. terima kasih kerana menyokong saya dari belakang. saya tahu walaupun tak ramai yang menyokong saya , saya tetap tabah walaupun kadang 2 seketika saya jadi lemah ,sekarang saya mencari ketenangan jwa saya supaya saya lebih tabah menghadapi cabaran dan dugaan yang mendatang.

    BalasPadam
  3. hmm........ maybe you thought i am one of them.(not supporting u).... i just kept quiet few days because something terribly attacked me .... till now i could feel it........ i know what had happened to u is TRUE... but the most u can do is be patient like me perhaps!!!... Justice won't sleep forever... concentrate on your studies and family.... insyallah everything will be fine... Eidul Ramadhan Mubarak..

    BalasPadam
  4. dont worry sir....i dont think u one of them ...u the first who tell me about all of what happen.i am in trust with you.may allah blesed you always and make u always full with patient .thank

    BalasPadam