Khamis, 18 Jun 2009

indahnya pantai bukit kluang..


Antara 13-17 /6/2009 ,saya telah mengahadiri kem BTN di kem sri kluang besut terengganu.di kem tersebut ,saya telah banyak menimba pengalaman yang amat menarik di sana.antaranya berkenalan dengan kawan2 baru,melakukan aktiviti bersama,bermain di tepi pantai dan yang paling saya suka mendaki bukit kluang.

pada mulanya saya tidak menyangka yang saya dapat menawan bukit tersebut .dengan semangat setiakawan ,saya dapat mengatasi perasaan takut yang ada dalam diri saya ini .diatas sana saya dapat melihat keindahan laut cina selatan dan 7 pulau yang berdekatan dengan terengganu

tapi malangnya.....saya tak dapat mengambil gambar sebagai kenagan di sana kerana saya terlupa membawa digi cam .tapi semua kenangan di sana akan sentiasa terpahat dalam ingatan saya selamanya.

akhir kata ...terima kasih kepada semua kawan 2 kumpulan 7 atas kerja sama yang diberikan sepanjang Kem tersebut

kak hafizah ,mardiyah,kak suhailawati,muhammad, khirolnizam, usamah,abang salahuddin,noraira, kak sakinah,kak aita,kak murniwatie,kak rosni,aisyah

2 ulasan:

  1. A'kum..tahniah kerana berjaya mengharungi cabaran sepanjang Kem BTN..semoga menjadi guru yang disenangi ramai.

    Desahomestay

    BalasPadam
  2. good, this will prove you are high spirited teacher, insyallah....

    BalasPadam